Marka Elçileri Kulübü Tüzüğü
MADDE 1- İSİM VE NİTELİK :
“Marka Elçileri” Kulübü, Hitit Üniversitesi öğrencilerinin sosyal
faaliyeti olarak kurulmuştur. Karar, yürütme ve denetim organları “Hitit
Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Yönergesi” esas alınarak oluşturulmuş olup,
faaliyetlerini Yönerge hükümlerine uygun olarak
Hitit Üniversitesinde sürdürmektedir.
MADDE 2 - AMAÇ
:
Marka elçiliğini bütün
öğrencilere tanıtmak, fakülteler arası etkileşimi sağlayarak, öğrencilerin
kaynaşmasını sağlamak, her fakülteden birer temsilci seçerek organizasyonlarda ve
çalışmalarda söz sahibi olmalarını sağlamak, tüm fakültelerin kendi aralarında
araştırmalar yapmasını sağlamak, bu konularda çalışmalarını ve araştırma
yapmalarını sağlamak, öğrencilerin araştırmacı kimliklerini ön plana çıkarmak,
öğrencilerin ihtiyaçlarını anketler yardımıyla öğrenerek o konularda çalışmalar
yapmak, Üniversitemizin adını yaptığımız araştırma ve çalışmalarla duyurarak
hak ettiği ilgi ve beğeniyi kazanmayı sağlamak, anketlerle öğrencilerin meraklı
oldukları alanlardaki uzman konuşmacıları
çağırarak meraklarını gidermek, çeşitli etkinlikler düzenleyerek
öğrencilerin ilgi ve alakalarını arttırmak, ihtiyaç duyuldukça öğrencilerin gelişimini
sağlamak amacıyla geziler düzenlemek ve marka elçisi olarak gelecekte büyük
firmalarda iş fırsatı yakalamak.
MADDE 3 – FAALİYET ALANLARI :
1. Projeler
2. Teknik Geziler
3. Bilimsel Araştırmalar
4. Kültürel ve Sosyal Faaliyetler
5. Bilimsel Seminerler
6. Kurslar
7. Yarışmalar
8. Üniversite Hocalarıyla Öğrencilerini
Buluşturmak
9. Değerlendirme Toplantıları
10. Bilgilendirme Stantları Açmak
MADDE 4 – KULÜP ORGANLARI :
Genel Kurul, Yönetim Kurulu ve
Denetleme Kuruludur. “Hitit Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Birliği
Yönergesi” hükümleri doğrultusunda
seçilir ve görev yaparlar.
MADDE 5 - TÜZÜK YÜRÜRLÜK VE DEĞİŞİKLİĞİ :
Bu Tüzük “Marka Elçileri Kulübü” kuruluşundan itibaren yürürlüğe girer.
Tüzük değişikliği, Yönetim Kurulu önerisi ve Genel Kurul kararı ile
gerçekleştirilir, Öğrenci Kulüpleri Koordinatörlüğüne ’ne bildirilir.