MADDE 1- İSİM VE NİTELİK :
“Pazarlama ve Halkla İlişkiler” Kulübü, Hitit Üniversitesi
öğrencilerinin sosyal faaliyeti olarak kurulmuştur. Karar, yürütme ve denetim
organları “Hitit Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Yönergesi” esas alınarak oluşturulmuş
olup, faaliyetlerini Yönerge hükümlerine uygun olarak Hitit Üniversitesinde sürdürmektedir.
MADDE 2 - AMAÇ
:
Pazarlama ve Halkla
İlişkiler hakkında bilgi sahibi olmak isteyen Üniversitemiz öğrencilerini bir
araya getirerek onları kültürel platformda bilgilendirmeyi amaçlamaktadır.
Ayrıca pazarlama ve halkla ilişkilerin önemini kamu ve özel sektörler
açısından ele alıp bu konuda çalışmalar yapmayı, öğrenciler arasında
dayanışma ve işbirliği sağlayarak sosyal ve hoş bir vakit geçirici
etkinlikler düzenlemeyi amaçlamaktadır.
MADDE 3 – FAALİYET ALANLARI :
1. Projeler
2. Teknik Geziler
3. Bilimsel Araştırmalar
4. Kültürel ve Sosyal Faaliyetler
5. Bilimsel Seminerler
6. Bilgisayar Destekli Kurslar
7. Üniversite Hocalarıyla
Öğrencilerini Buluşturmak
8. Değerlendirme Toplantıları
9. Bilgilendirme Stantları Açmak
MADDE 4 – KULÜP ORGANLARI :
Genel Kurul, Yönetim Kurulu ve
Denetleme Kuruludur. “Hitit Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Birliği Yönergesi” hükümleri doğrultusunda seçilir ve görev
yaparlar.
MADDE 5 - TÜZÜK YÜRÜRLÜK VE DEĞİŞİKLİĞİ :
Bu Tüzük “Pazarlama ve Halkla İlişkiler Kulübü” kuruluşundan itibaren yürürlüğe
girer. Tüzük değişikliği, Yönetim Kurulu önerisi ve Genel Kurul kararı ile
gerçekleştirilir, Öğrenci Kulüpleri Koordinatörlüğüne ’ne bildirilir.
|